Vegas, baby!

Efter en ovanligt kort resa på 40 mil landade vi äntligen i Vegas, Las Vegas! På vägen hit stannade vi på 2 outlets i Barstow och shoppade bilen full. 5h tog det och jisses vad vi var nöjda efter det!:) som packade sillar fick vi sedan åka dom sista 20 milen mot Vegas. Men om det var värt det!! Dock var det helt sinnessjukt varmt ute idag. Vi hade ingen temp på bilen men de andra bilarna hade mätt upp 48 grader. Så ni kan gissa att det var som att gå in i en vägg när vi öppnade bildörrarna på Denny's i barstow för att äta lunch? Det har varnats här om att man inte ska köra Ac i bilarna, stänga av den särskilt i uppförsbackar och inte stanna någonstans utan köra raka vägen. Vi sket allt det och bilen har fungerat hur bra som helst!
 
jag har ju lovat lite radioskugga med bilder på instagram eftersom What happens in Vegas, stays in Vegas! Men i ord kan jag ju berätta lite om vår första kväll. 
 
vi bor på ett hotell som heter Wild wild west gamling hall. Helt ok boende och jag och F drog vinstlotten vad gäller rummen. De andra har små sängar, icke fungerande AC osv. Vi har en kingsize och väl fungerande AC. och poolen precis utanför. Jag klagar verkligen inte!
 
vi åkte iväg till Bellagio för att titta på vattenshowen. Dock var vi lite sent ute så vi hann inte se. Men vi gör ett nytt försök imorgon. Vad vi däremot hann se var både Patrik Sjöberg och Thomas Brolin (nej, dom hängde inte med varandra). Hur stora är oddsen för det va?:) bra start på en bra vistelse i staden där jag blir imponerad vart jag än vänder mig!
 
nu är det sängen som gäller. Klockan är mitt i natten och det är säkert 30 grader ute. Poolen på hotellet sägs knappt svalka pga att det blivit så uppvärmd. Men den ska jag iaf testa imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0