Highway 1

Igår körde vi highway 1 efter kusten mellan San francisco och LA. Som jag hade sagt (men som ingen trodde på) skulle dennà tripp ta över 12 timmar, trots sina ca 80 mil. Det tog 14 timmar och vi var framme i LAmitt i nattrusningen k l 00:30. Ingen höjdare vill jag lova. 
 
Jag hade varit nervös som sjutton för att åka just kustvägen då jag hört att den är krokig och jävlig. Men trots detta (och att jag satt fram hela vägen) klarade jag mig riktigt bra!
 
Vi gjorde flera stopp efter vägen. Åt mat, gick på toa, tog kort, beundrade utsikten,hälsade på sjölejon mm. Bilder finns på instagram för den som är intresserad. Jag ska se om jag lyckas lägga upp något här också. Dock är de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0