Snöskottning

Alltså, sjukt irriterad är jag på snöskottningen. Jag drog iväg ett argt mail till våran kvartersvärd på riksbyggen. Dock blev resultatet inte som jag väntade mig. Han hänvisade bara till  min hyresvärd eftersom all snöskottning gick via henne. SKIT tänkte jag, för hon är tametusan omöjlig att få tag på. Jag ringde henne, och såklart var det bara mobilsvar.

Hur som helst så tycker jag inte att man ska behöva stå på parkeringen så att motorvärmarkabeln inte ens når till uttaget. Är det service? Jävla tattare som kör traktorn är vad det är. För jag skulle göra det 300 ggr bättre om jag själv satte mig bakom ratten. Tro mig, jag har bildbevis!

Nä slutklagat, men jag blir så ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0