slutspurten

Nu börjar slutspurten, på riktigt. På onsdag ska rapporten skickas till vår handledare för lite feedback. Och på måndag, om exakt en vecka ska rapporten in på riktigt. Helt sjukt konstigt känns det och det skrivs för fullt här.

Om jag har haft fullt upp de senaste veckorna är det ingenting mot för hur det är nu. Helt sjukt!

Nästa vecka fyller jag år också. 25 år. Det borde vara speciellt men jag har knappt funderat över det faktiskt. Har inte riktigt haft tid liksom. Jag tar igen det en annan dag tänkte jag. När den värsta stressen lagt sig. Ska dock försöka bli "ledig" på eftermiddagen och kvällen av min födelsedag så att jag i vanlig ordning kan bjuda familjen på lite mat och godsaker. Det är ju som det viktigaste. :)

Nu ska jag se lite BB, skriva lite mer och sedan sova. Behövligt, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0