Måleri, målera..


I fredags åkte jag ut till Holmsund och min andra familj. Eftersom vi skulle måla på lördagen så passade jag på att sova över. Det här härliga uppvaknandet och morgonmyset fick jag på lördagsmorgonen. Även om jag hade önskar att det inte var så tidigt som det var, så var det ändå mysigt.

Frukosten slog alla rekord!


I full fart med målning. På 6 timmar hade vi målat hela huset. Allt utom det vita då. Helt sjukt snabba var vi. :)





Kvällen avslutades i alla fall med middag i Umeå med trevliga tjejer och sedan utgång på Cover/Schlager. Kvällen blev dock lugn för min del, både på grund av magen men också på grund av att jag får hem min älskade mamma nu om en timme, vilket innebär att jag ska köra ut på flyget och hämta henne! Jättetrevlig kväll blev det ändå, även om den avslutades lite jobbigt med blödande skavsår. AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0