Lämna blod, dagen efter

Mår fortfarande inte 100. Har ont i huvudet, armen (stick-armen) och magen (dock tror jag magen beror på dålig mat igår). Har sovit dåligt och oroligt inatt på grund av att jag haft ont i magen och inte kunnat ligga på mage som vanligt. Inte bra start på helgen skulle jag vilja säga.

Om 2 timmar ska jag till min nya chef och gå igenom och planera introduktionen till mitt nya jobb. Det ska bli spänannde. Jag sitter och klurar på frågor nu. Hur ser arbetstiderna ut, lönen, hur många är det jag kommer "bossa" över.. osv. När exakt ska jag börja? Ja ni förstår, mitt frågebatteri går på högvarv.

Nu ska jag skriva färdigt resultaten av frekvenstabellerna till vår enkät och sedan är det dags att bege sig hemåt för lite mat. Känner jag mig själv rätt så blir det ett stop på subway. hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0