En helg i Gällivare

Helgen spenderades i Gällivare hos världens bästa lillebror och hans Erica. Jag och F tog tåget på torsdagmorgon och ja, vi hade inte roligare än såhär. Såg några filmer och var trötta typ.



Jag fick min önskan att gå i uppfyllelse i alla fall. Åka ner i gruvan och titta. Inte illa pinkat måste jag säga, även om det var bergigt, mörkt och luktade illa. Men det var sjukt coolt i alla fall. Så vi tackar Pers kompis som på en ledig lördag tog sig tid att följa oss ner. Tack!



Såhär glad blir man då. Riktiga turister i gruvan var vi. Snygga turistrockar har vi som ni ser!


Kommentarer
Postat av: Nina

Men så jefla söööt, Malin ! Haha ! :D

2011-05-11 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0