då finns det inte mer att göra..

Idag kl 11 skickades vår rapport in till kursansvarige för att skickas vidare till den/dem som ska opponera på den. Det kändes grymt skönt att äntligen lämna ifrån sig skiten. Kan ärligt säga att jag är måttligt less på den, som ni kanske förstår. Idag börjar då opponeringsarbetet som också ingår i kursen. Jag förstår inte att de verkligen kan trycka in så många omfattande moment på samma gång. Men men, på måndag nästa vecka är jag i princip färdig (med undantag för vissa kompletteringar som kommer att tillkomma). Men i princip färdig. Ni inser inte hur underbart skönt det känns att säga att det bara är en vecka kvar. Puh!

Min hals skär som 10 000 rakblad och min hjärna dunkar som jag-vet-inte-vad.. Jag ska sova en stund för att orka återgå till studierna ikväll.

På onsdag ska jag i alla fall vara helt ledig, och fylla 25. Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0