bakis?

alltså, jag har varit så sjuuuukt sliten idag. Och det enda jag drack igår var päronsaft och vatten. Hur kommer det sig? Jag har legat i soffan och haft ont i huvudet och tyckt synd om mig själv hela dagen. Det låter ju som att jag hade världens fest igår.. konstigt är det i alla fall. Jag som trodde jag skulle vara piggast av alla, men icke.

Tvättat har jag i alla fall hunnit med. Skulle behöva dammsuga och diska också. Men jag vet ärligt talat inte om jag orkar. Jag måste ta mig ut till Haga också och hämta igen min cykel och väska. Hade tänkt ta en liten springtur, men jag vet inte om jag ångrar mig även där. Va tusan?

Jag längtar i alla fall till imorgon när F äntligen kommer hem igen. Jag skickade upp hans bil med Jennie igår så att han skulle slippa åka buss hem imorn. Ganska snällt av mig tycker jag.. Hur som helst så ser jag fram emot att kommande vecka kommer att bli kort och händelserik. Jihoo.

Såå, vad ska man äta för middag idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0