25 år!

Idag fyller jag 25 år, hälften till 50 och ett år närmare döden.



Bra öppningsfras det där va? haha. Hur som helst. Det har varit en bra dag. Började dagen med att cykla till pappas jobb och bjöd på lite kakor, drog vidare med Frida in på stan för att ögonshoppa lite. Jag fick i alla fall välja mig en fin present på Glitter. det blev ett par örhängen. Jättefina! Tack Frida!

Mötte sedan upp mamma och farmor för att leta min nästa present, en mortel. Hittade en superfin i alla fall. Så Tack mormor för den! (Nej, jag har inte skrivit fel)

Vi gick sedan på Lottas för att invänta pappa och sedan äta middag. Snuskigt god mat. Jag säger bara det! Oh my!

Åkte sedan hem till mig för att äta lite kaka och öppna lite paket. Jag fick fina blommor, pengar, lotter (vann 100 kr!!), en glasprydnadsgrej och det bästa av allt. ETT NYTT OBJEKTIV!



Nu lämnar jag 24-åringen Malin med studier och fattigdom och byter den mot nya mognare 25-åriga Malin med jobb och pengar. Eller ja, snart i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0