12 timmars sömn

Jag är en periodare. Inte missbruksperiodare utan bara sovperiodare. Ibland säger min kropp ifrån att den inte får tillräckligt med sömn, och vad händer, jo jag sover 12 timmar. Jag somnade kl 19 igår och sov till kl 07 imorse då väckarklockan ringde. Tror ni kroppen var glad att jag klev upp då kanske? Oh ja!

Idag är det uppsatsskrivande för fullt och i em tänkte jag ta och lämna blod. Jag blev ju blodgivare för några veckor sedan men inte haft tid (och varit lite rädd) för att lämna blod. Dock läste jag i tidningen igår att blodcentralen bara var halvfull och att de behöver blod. Så ja, då fick jag dåligt samvete. Ikväll blir det blodgivning för första gången, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till ^^

2011-05-12 @ 13:19:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0