så mycket att göra, så lite tid

Jag har så mycket jag vill göra. Jag vill åka på en utlandsresa, åka till nalo, åka till bror och erica, ha ett heltidsjobb, bli färdig med c-uppsatsen (som inte ens är påbörjad).. ja, det är väl en del av det jag vill göra just exakt nu. Sedan vill jag att kommunen ska skrapa vägarna för det här vädret kommer att göra att de snart har mig på en bår med brutet lårben. Och det har jag ju verkligen inte tid med!

Näe men om jag skulle ta och slutföra forskningsplanen så att uppsatsen kan påbörjas, så att den kan avslutas, så att jag kan få ett jobb, så att jag har råd med allt annat jag vill göra. Ja ni förstår..



förästen gillar jag inte månen, jag har inte fått sova en hel natt sedan förra veckan och jag är trött som en gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0