Internationella kvinnodagen

Idag är det internationella kvinnodagen. Jag tog bilen, dumpade F på Umedalen och begav mig till mamma.

Imorgon ska jag och E göra en spray-tan, sedan kommer P och A (mitt lilla gudbarn) och hälsar på och sedan ska jag och klippa mig. På torsdag ska jag, E och J och göra modell för en dag på The studio. På fredag kommer F:s mamma och storasyster och de stannar ev till på lördag.

Det känns som jag har en del att göra i veckan. Det här är bara utöver skolan och SPSS. Men jag trivs. Det är ju bara roliga saker!

På tal om skolan skrapade jag hem ett VG i kvalitativ analys. 11,5/12 poäng så jag kan inte annat än vara sjukt nöjd!

Nu lite CSI och sedan sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0