Examen

Jaha, då var tre (!) år på Personalvetarprogrammet över och snart är jag färdig med sista inlämningen. Känns både tråkigt och roligt som jag säkert sagt tidigare. Igår hade vi avslutning på skolan där vi fick diplom och en fin blomma av vår programordförande.



Dagen slutade dock inte där och efter avslutningen på skolan åkte vi ut till KFUM-gården vid nydala där vi hade vår examensfest. Sjukt bra arrangerat av våra snälla 0:or (klassen under oss). Väldigt uppskattat, verkligen! Vi bjöds på fördrink och jättegod mat. Vädret var verkligen med oss och det kunde inte blivit en bättre avslutningsfest. Många fina tal, och jag kommer aldrig glömma Tessans tal och sång som hon bjöd på:

"Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluliter gror.
Genererande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden den är boring,
vi stannar inomhus.

De krav som sommarn ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där och gnäller,
"fyfan vad jag är fet!"
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera,
vi tar en kaka till!"



Jag tänkte att jag skulle bjuda på några av mina 125 bilder jag tog igår. Så håll till godo, här kommer ett axplock:












Ja, vill ni se alla bilder får ni komma och hälsa på. Jag orkar inte ladda upp fler. :)


Kommentarer
Postat av: Maddie

Vad kul, GRATTIS till examen! :)

2011-06-03 @ 17:36:50
URL: http://maddelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0