Termin 5 avklarad!

Idag har vi haft sista redovisningen på termin 5. Förstår ni, om man nu inte åker på någon komplettering (vilket jag har svårt att tänka mig) så har jag bara en termin kvar till min examen. Det låter sjukt konstigt att säga att jag redan gått 2,5 år.. 5 terminer. 1 termin kvar. Ja jag kommer nog måsta upprepa det här lite för att förstå det själv.

På måndag börjar en metodkurs som är startskottet inför C-uppsatsen. Ärligt talat ser jag fram emot den. haha hur man nu kan göra det? Men jag gillar projekt, projekt som har ett slut. :) Såå, i juni får ni komma på min examensfest. hihi. Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Malin !!! :D

2011-01-13 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0