Duvan cup

I helgen har jag spenderat den mesta tiden med jennie på en hård träbänk tittandes på innebandy. Sjukt roligt! Jag vet inte riktigt men jag tycker det är lika roligt varje år!

Tråkigt nog åkte F:s lag ut redan i åttondel. Det var inte på långa vägar rättvist men då den svaga länken i laget stod i målet kan man inte göra så mkt. Jag skulle vilja säga att målvaktsstatistiken var 97% insläppta, och de sista 3% resulterade i en retur. Såå.. Jag hoppas på bättre lag nästa år. Man blir ju lite bortskämd då man är van att få heja åtminstonde fram till semifinal. Men men, nästa år!

Nu ska jag se Wallander och sova, skööönt med sovmorgon imorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0