trerätters



Igår hade vi en mysig dag här på våran gata i stan. Jag skickade iväg pojken till en kompis för att ostört kunna fixa en trerätters middag. Sjukt gott blev det, och här ovan ser ni varmrätten och F. haha. han ville inte riktigt vara med på kort på grund av den grymt snygga frisyren han hade för kvällen... Men jag ska inte klaga, han hade ju ingen aning om vad jag skulle göra så hur skulle han kunna förbereda sig? ;) Fast det var ju lite det som var grejen också.

Nu sitter vi och väntar på att det nya One tree hill-avsnittet ska streemas klart. Helt perfekt att jag hittat en hemsida där jag aldrig behöver ladda hem serieavsnitt utan bara streema gratis. Sjukt värt!

Jag har för övrigt hittat en hemsida (kläder) från england med sjukt snygga kläder (och skor) och till sjukt bra pris. Farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0