vem ser dåligt?

Pax inte jag. Eller.. jag tror inte att jag ser dåligt. Jag ser bra på långt håll, och på nära håll men jag får sjukt ont i huvudet när jag läst mkt. Jag ser också suddiga ansikten som kommer mot mig (så förlåt alla jag gått förbi utan att hälsa, jag har bara i ärlighetens namn inte sett er). Det är helt sjukt. Jag har ju alltid haft dundersyn, hökögon och sett allt, överallt!

Jag måste nog gå till en optiker och få lite hjälp. Men kan han hjälpa mig? Jag ser ju bra, fast ändå inte. Och kan jag betala honom? haha. springnota fungerar väl, eller? Nä skämt och sido. Man har väl alltid en buffert för oförutsedda utgifter, och det här måste kanske räknas som det?

Det är bara det faktum om mitt minihuvud som gör att jag drar mig från att gå dit. Jag har alltid sagt att jag varit rädd för att få glasögon för att jag tror att jag måste gå på barnavdelningen för att hitta ett par. Jag fick den teorin bevisad när jag skulle följa med en klasskompis och titta på bågar för några veckor sedan. Japp, Malin på barnavdelningen med bamseklistermärke på bågarna. Skratta inte, det är inte roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0