ledig tid? Vad är det?

Okej, det är sjukt vad lite ledig tid jag har. Är det inte så att jag jobbar så pluggar jag eller sover. Alla helger är typ uppbokade fram till i början på juni. Ja det är sant! Men i allt elände tänker jag såhär.. SNART ÄR JAG KLAAR!
Jag fick inbjudan till examenssittningen igår. 1 juni, då är jag färdig. Visst är det otroligt? Hur sjukt snabbt har 3 år gått? Hur mycket roligt har vi gjort? Ja, det är konstigt vad tiden skenar iväg med en. Och snart är jag 25 år! Kan ni förstå?

Ja hur som helst så ska jag cykla upp till skolan strax. Ska förbereda en intervju som vi ska hålla kl 13. En telefonintervju med kriminalvården. Tror det blir super!

Sitter även och väntar på att telefonen ska ringa. Var på en intervju förra veckan som jag borde få återkoppling på i mitten på den här veckan eftersom det är påsk sedan.. såå.. jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0