idé

Jag har fått en snilleblixt, och den kommer absolut inte från programmet "99 saker man måste göra innan man dör"... Jag ska i alla fall göra en speciell kategori här där jag (förhoppningsvis) ska få ihop 100 inlägg i. Ni har nog redan listat ut vad de ska innehålla. Ja, ett inlägg för varje sak jag ska göra innan jag dör!

När jag uppfyllt inläggen döper jag om rubriken och lägger till KLAR. På så sätt har jag ju till och med koll på vad jag gjort och inte. Kul va? Eller ja, kanske inte för er.. men för mig! I alla fall när jag vill gå tillbaka till detta om sisådär 50 år och checka om jag klarat av att göra allt eller om jag måste skynda mig med vissa innan pensionen tar slut.

I alla fall.. nu börjar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0