...

Ibland gör folk inte alls som de ska. Visst har man rätt att bli besviken?

Idag ska jag i alla fall på anställningsintervju till en chefstjänst som räcker över sommaren. Jag hoppashoppashoppas jag får den. Jag vill! 98 sökande och jag är kallad på intervju, visst får man upp hoppet en aning? Det känns i alla fall som det är ett jobb som jag skulle fixa galant (jag ska berätta mer för er senare). Jag drömde till och med för några dagar sedan att jag fick det jobbet och att jag efter sommaren fick ta över för att personen jag vikarierade för gick i pension. haha. så ja, det ser lovande ut, eller hur?

Näe, om man kanske skulle ta och väcka upp F och få något gjort även idag. Vi måste dammsuga, och finns det något tråkigare? Men eftersom de dränerade om huset i januari kan ni ju tänka er hur gården ser ut nu. Japp, det är sand ÖVERALLT och det har ju såklart även sjunkit ihop en del så man får akta sig lite när man ska gå. Usch, men hyresvärden lovade iaf att hon skulle fixa till gården och planen mellan husen i sommar. Jag hoppas på en solplats, men tror inte att hon kommer att hinna odla gräs innan jag flyttat härifrån. Jag är lite småsugen på en större lägenhet nämligen. Hur som helst så måste man dra fram dammsugaren rätt ofta här hemma nu, trots att vi bor högst upp. Kan tänka mig att de på bottenvåningen har en hel sandlåda hemma hos dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0