en andra intervju

Idag var jag på den andra intervjun till ett jobb jag sökt. Det var alltså vi som gått vidare från första "gallringen" som fick komma tillbaka idag. Vi var 9 st. Vi fick sitta med våra blivande chefer och göra olika gruppövningar och diskutera oss fram till hur vi skulle agera i olika situationer. Riktigt spännande och lärorikt, verkligen! Men de hade lovat att vi skulle få veta idag om vi får jobb eller inte. Meeeen, som det så vanligt blir så blev det inte som vi tänkt oss. Imorgon får vi veta säkert. JAG VILL VETA NU!

Aja, håll era tummar för mig. Jag har varit lite tveksam på om jag vill ha det här jobbet eller inte. Men nu känner jag bara "jag vill, jag vill, jag vill!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0