Träning

Jag har gjort ett träningsryck nu i några veckor bara för att komma igång. Det går riktigt bra faktiskt. Ikväll skulle jag köra Spinning med Movie quiz. Dock kom jag fram till att jag måste gå på stan och städa idag + att jag borde ta en dag ledigt från träningen. Lite trist eftersom det är kick-off och massa roliga saker på USM idag och ikväll.

Hur som helst så tror jag att det hade varit roligare att fara dit om man hade någon att fara dit med. Men men.. träningen får vänta till imorn istället tror jag.

Helgen kommer mest troligt spenderas i lse. Jag kan inte säga att jag är glad över detta då jag inte vet en enda av mina kompisar som ska ut. Igår när jag satt och försökte tänka ut någon jag inte pratat med eller inte vet om de ska ut eller inte kom jag fram till följande: Antingen har de barn, har nyss fått barn eller väntar barn. Hur sjukt? ALLA! Så om jag åker upp blir det jag och F:s kompisar. Visst det kan väl vara roligt det med eftersom de är mina kompisar också, men jag är så less på att alltid vara den enda tjejen i gänget. Det brukar gå bra för jag vet att jag oftast träffar någon ute som jag kan hänga lite med. Men den här gången verkar det totalt stendött. Jävligt trist så jag får se om jag åker upp eller inte. Just nu är jag bara förbannat less. Att veta att jag ändå kommer ha roligt av en resa upp till lse brukar göra resan dit lite lättare. Nu vet jag inte, allt är osett och jag känner ångesten över att åka dit komma smygande mer och mer. Japp, det är så jag känner! Ge mig en bra anledning och jag ska överväga den..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0