Loppisfynd




Ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna men jag orkade inte engagera mig mer i fotograferingen än såhär.
Det här är hur som helst helgens loppisfynd och jag är så otroligt nöjd! En svart stringhylla och en guldram. Kan det bli bättre?

Jag måste bara dra historien kring guldramen. Jag hade jobbat natt.. natten som var alltså. Kunde dock inte släppa att jag skulle missa loppisar idag när det äntligen är. Så jag ställde klockan och åkte ut till Umåker i hopp om att göra fynd. 30 sekunder efter att jag satt min fot innanför dörren stod den framför mig, guldramen. Jag trodde de hade skrivit fel på prislappen och glömt minst en nolla. Men icke. För 100 kr blev den min, jag tvekade inte en sekund. Nu är bara frågan. Vad ska vi göra av denna skönhet? Någon som har ett exempel? Alla förslag är välkomna förutom "ge den till mig". För behålla den, det kommer jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0