Städ och städ

Jag tänkte på en sak igår när jag och mamma kröp på alla fyra och städade varenda liten vrå i hela lägenheten. Att flytta ut går fort, ut med alla grejer alltså. Men att flytta in igen, det går verkligen INTE fort. Helt sjukt!

Var upp på tvistevägen hos kusin och hämtade mina nya fina gardiner som hon köpt åt mig på IKEA. Jag säger bara TACK! Jag ska sätta upp dem i eftermiddag och om allt går som jag tänkt kommer det bli sjukt snyggt. Helt sjukt snyggt alltså. hehe

Ikväll ska jag få bärhjälp av Frida, det kommer bli super! Ju mer vi hunnit gjort innan F kommer hem, desto gladare kommer han vara. Han har klart uttryckt att jag INTE får skruva upp saker själv på väggarna då jag ibland skruvar skruvskallarna runda. Han blir då lite irriterad eftersom det betyder att de inte går att skruva ut igen och att det blir extra arbete för han. Det roliga är dock att han också uttryckt att "det värsta han vet" är att skruva upp saker på väggarna. Jag menar, hur ska jag tolka budskapen?

Nä nu åter till arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0