Färdig och klar!







Här är bilder från resultatet. På bilderna var vissa tapeter fortfarande blöta så därför ser de lite skitiga ut. Men visst blev det bra? Ljust och luftigt, precis som jag ville ha det. Jag är grymt nöjd!

Jag ska bjuda på finare bilder med bättre kamera någon annan dag, jag lovar!

Imorse skulle papps börja jobba kl 7 så jag åkte med in och hann med 50 min städ. Bra start på morgonen va? Kl 12 kommer elektrikern för att kolla på bakläxan jag gav honom. Fladdrande lampor på toaletten är ingen höjdare. Hoppas bara att han inte behöver riva ner några tapeter. Det vore ju för tråkigt. Dock lämnade målaren en nästan hel rulle, så jag har lite att leka med den dag man ska flytta, om det behövs alltså. :)

Nä nu åter till arbetet. Det börjar bli lite segt med rapportskrivande. Blä, varför ska skolan lägga sig i praktiken så mkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0