to do

Jag har mycket att göra och får som vanligt väldigt lite gjort.

Jag har ca 550 sidor att läsa varav ca 220 på engelska. Wehoo.. eller inte..

Jag har en rapport att putsa det sista på och lämna in.

Jag har en lägenhet som jag skulle behöva dammsuga.

Jag har en del packning att göra.

Sååå. vad har jag då gjort idag. Jo, jag har läst ca 40 sidor och virkat en jävla massa till mitt evighetsprojekt jag just satt igång. Det kommer ett inlägg om detta, jag lovar. Då ska ni även få en liten tjuvtitt!

NU bör jag gå isäng om jag ska orka upp kl 8 imorn som jag har tänkt. Svårt att ha fasta tider när man är hemma. Jag tror jag ska röra mig till bibblan imorn för att få lite miljöombyte. Yes, det ska jag!


gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0