När plugget tar över ens liv

Helt sjukt. Jag brukar vara rätt dålig på att läsa andra böcker än typ Harry Potter eller Liza Marklunds böcker om Annika Bengtzon. När det kommer till studier har jag ärligt talat överlevt på kunskap jag skaffat mig via föreläsningar samt bara kompletterat en del med att läsa. Nu har hela mitt liv slagit över och jag har läst TVÅ böcker med totalt runt 550 sidor varav 220 på engelska. Det är helt sjukt bra presterat för att vara jag. Jag har också ägnat varje dag åt den här förbannade uppgiften vi har nu. Ändå sitter jag här, 2 dagar innan den ska lämnas in och känner hopplöshet och dödslängtan.

Trots att jag varit så duktig ska jag ändå inte kunna prestera vad jag vill prestera. Skittråkigt! Jag ser verkligen inte fram emot morgondagen när jag ska knyta ihop de båda böckerna..

Plugget har tagit så mkt tid (eftersom det tar 750 ggr längre tid för mig att förstå engelska böcker.. vilket jag ändå sällan gör) så jag råkade titta på klockan som visade 23:07 och insåg då att jag visst glömt bort att äta middag.

oops.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är duktig, kämpa på det är snart över. Kram

2010-11-29 @ 09:25:05
Postat av: Anonym

http://www.svensktalteknologi.se/?artnr=50200



dyr.. men kanske kan va något?

önska i julklapp,present? :-)

2010-12-21 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0