grannfejden

Jag funderar på att lämna en motion till riksdagen som förbjuder personer med barn som lever om förbannat mycket att bo i hus med dålig ljudisolering.

Vad tror ni om det? Jag är sjukt förbannat less på min jävla granne som bor under mig. De två som bott där förut har jag i princip aldrig hört. De som bor där nu (en pappa och hans son, skulle gissa runt 4-5 år) lever om som en hel elefanthjord. Kan ni förstå? Helt sjukt. Är det inte ungjäveln på morgonen så är det pappajäveln som ska visa sitt stora härliga hemmabiosysten med megabas för sina töntiga vänner (om han har några, han kanske bara låssas?). Ge mig frid, herre gud!

Förästen fick jag ju ett bra tips av en god vän som var förbi. Tydligen är det förbjudet att parkera vagnar i trapphus. Ställa ut skiten i snön, det är kanske det jag ska göra? 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nä ställa ut vagnen kan du väl ändå inte göra, det är för tidigt malin att bli en sur kärring.

Tänk en dag står du där själv och har inte plats med vagnen i lägenheten, då vore det väl bra om du hade snälla grannar som låter dig ha dn i trapphuset? :)

2010-11-24 @ 09:12:22
Postat av: Om grannar

Grannfejden söker nya fall. Skriv till [email protected]

2010-11-24 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0