Fredrik, hälften till 50

I fredags fyllde F 25 år. Det firades med god mat, mer god mat, ännu mer god mat och lite ostkrokar och kaka/tårta på det. Kvällen blev hyfsat tidig och hela helgen har varit lugn. Grymt skönt! Jag är dock rätt tät i min näsa och frågan är om det är katt(jäveln) jag reagerat på eller om det är en vanlig förkylning. Går den bort innan imorgon kan man ju misstänka kattskrället då jag börjat känna kli i näsan hos andra kompisar med djur. Det är ju verkligen inget jag hoppas på men risken finns eftersom jag har en del allergier i släkten. Så framtiden får väl utvisa vad som händer och sker..

Åkte upp en snabbis till F stuga idag. J, L och H åkte med också och lilla H fick åka skoter. Vilken lycka!

Nu ska jag försöka alvedona bort min sprängande huvudvärk och bädda ner mig i sängen för att förhoppningsvis få en lång natt. Börjar nämligen inte förän kl 13 imorn.

Till sist vill jag bara säga att det finns inget som går upp emot att få komma hem. Jag älskar att va hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Du kanske inte vill detta precis nu men om du skulle vilja så får du gärna gå in på min lilla blogg som jag har.



Om du gillar den kanske du vill följa den via blogglovin också? Vi kan ju då följa varandra? :)



Puss och kram!



www.justmyface.blogg.se

2010-11-07 @ 21:05:49
Postat av: Linda

Krya på dig

2010-11-07 @ 21:16:14
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Norah

fiiin blogg

2010-11-07 @ 21:39:07
URL: http://nnorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0