evighetsprojekt

Jag har ju lite svårt för att ta mig för saker och inte slutföra dem. Iaf när det är något jag tycker är roligt. Här är en liten tjuvtitt på mitt nuvarande projekt.. Håller på med ett projekt till men det kan jag inte avslöja här eftersom det är en födelsedagspresent till någon som fyller år i mars. ;)

Det projekt kan jag avslöja är detta. Svårt att lista ut vad det är va? Det som är det allra bästa är att jag enbart användet mig av garn som jag fått av mormor för jättelänge sedan och som legat i en kartong sedan dess. Skitbra att kunna använda upp det tycker jag. Och billigt! Det enda jag kommer att måsta köpa lite extra av är det svarta, som det ser ut nu. Så tack mormor!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åå va du e snäll som virkar ti mig ;) Pihi !! :)

2010-11-10 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0