Tapeterna

Nu har det nyss varit en gubbe här från riksbyggen och besiktat mina tapeter. Han höll med om att det såg förjävligt ut (tackolov) men det är ju inte han som fattar det avgörande beslutet tyvärr. Så nu mina vänner ska alla hålla sina tummar att min hyresvärd håller med om det när hon ser bilderna och hör vad han har att säga om saken. Det skulle bli SÅÅÅ fint här om jag får göra som jag vill!

Nu ska jag åka upp på skolan och ha föreläsning + gruppträff. Och för ovanlighetens skull är jag riktigt peppad på det här momentet! Jihoo, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Jag håller tummarna! Det är dags att du får som du vill :)

2010-03-01 @ 19:12:54
URL: http://maddelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0