Då försöker vi igen

Jag vet att jag varit rätt dålig, eller kanske helt fruktansvärt dålig på att uppdatera på sista tiden. Jag vet egentligen inte riktigt anledningen till detta. Kanske för att jag inte gjort så mycket, eller kanske för att jag gjort alldelens för mycket.

Hur som helst är det kanske dags för ett inlägg nu.

Nu är det sommar, även om det inte syns när man tittar ut. Regn och rusk, och jag som ska hjälpa Pia att måla huset. Hur ska det gå? Vädergudar, om ni hör mig. Ge oss åtminstone uppehåll!

Jobb är det som står överst på to-do listan just nu också. Jag är så glad för mitt sommarjobb, och jag längtar till hösten då jag även ska göra min praktik här. Det känns riktigt roligt!

Näe, om jag skulle återgå till arbetet. Jag ska försöka bli duktigare på uppdatering. Det får bli mitt augusti-löfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0