Vuxenpoäng

Jag har kommit till insikt med en sak som ligger i ungefär samma klass som när jag lärde mig äta sallad och verkligen tycka det var gott. Det är ett vuxenpoäng! Nu har jag kommit fram till att diska en gång i veckan gör diskningen JÄTTEJOBBIG! Så jag har börjat att diska typ en gång om dagen, när jag lagar mat. Dock lagar jag inte mat varje dag, men de dagar jag gör det. För grejen är ju att om man inte lagar mat, blir det ju bara en matlåda som disk, och det är ju inte så farligt mkt.

Så här ska ni få se hur fint det kan vara i mitt kök utan ett helt berg av disk (även där brukade jag släcka lampan för att slippa se skiten)..

PS. Fredrik äääääälskar de rosa diskhandskarna! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

eller hur! och det är nu! helst imorgon. hoppas jag ser någon tussilago påväg till jobbet.

2010-01-17 @ 18:26:13
URL: http://harhosmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0