uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera här på sistone. Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på..

Hur som helst, skolan är i full gång och vi har nyss börjat en ny kurs som känns jätterolig. HRM-innehåll och metoder heter den. Nu känns det som att vi börjar komma in på det vi verkligen ska arbeta med i framtiden, och det känns jättekul!

Nästa vecka står UNIADEN på schemat. Det kommer bli långa måndag och tisdag har jag en känsla av. Men jag hoppas att det kommer bli så roligt som jag tänkt att det ska vara och att allt fungerar som det ska! Så nu kan jag ju uppmana alla studenter vid umeå universitet att GÅ DIT!

Igår hade Tessan inflyttningsfest, vilket var superkul. Jag, Ellen och Carina drog ner på Schlagerklubben/Coverclub och hade en superkväll även där! Lätt bästa utestället i Umeå i alla fall för de som inte varit där! Idag vaknade jag runt 13 och såg att de ringt kl 06:40 från jobbet (första gången den här månaden) och jag tackar gudarna att jag hade stängt av ljudet. Hade ju hur som helst inte varit i arbetsform så.. Idag fyller Sara år så det blir att åka upp till henne med lite presenter och hoppas att hon bjuder på fika. Fast jag tror nog vi ska vänta några timmar så att alla får vakna till liv först!

Nästa helg är det Duvan Cup i lycksele. Har dock inte bestämt hur vi ska göra med den. Ska F spela åker jag ju självklart upp, trogen supporter som jag är. Annars får vi se om han kommer hem ist eller om jag åker upp ändå. Inget är bestämt än så vi får helt enkelt se hur det blir. Fast jag kan ju erkänna att jag inte är så sugen på att sätta mig på en buss upp dit, även fast jag vet att jag får sällskap på bussresan.

Näe, nu ska jag ta mig lite fika och bli människa igen. Kanske hoppa ur morgonrocken till och med. Sedan är jag sugen på en promenad, men nu ska vi inte va allt för optimistiska om dagens form. Måste ju bara få träningsminuter så att jag kan tävla med bror.. damn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0