Shoppingdag



Idag har det varit en bra dag. En riktigt bra dag!

Det började med klippning hos Johanna på Salong44. Jag hade tänkt våga mig på en ny frilla, men bangade.. Nästa gång!

Sedan mötte jag upp Ellen på bion och vi köpte biljetter till Avatar 3D på Söndag. Kommer bli super! Sedan gick vi en shoppingrunda som inte blev så liten.. hah. Det har gått pengar idag, det vill jag lova! Men det är väl det som julklappspengarna är till för? Eller hur? Det var så roligt att köpa massor med saker. Hittade dock bara en sak på rean, men det gjorde inget!

Kvällen kommer nu avslutas i soffan!


Kommentarer
Postat av: Pia

Snygging där! :) Kanon är du är på tjejkväll nästa lördag. Hörs i morgon så ser vi om ni vill titta förbi! :) Kramis

2010-01-09 @ 22:53:48
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0