Några funderingar

Jag har funderat idag. Ibland blir det lite förmkt funderingar och då går hjärnan på högvarv. Detta resulterar oftast i att funderingarna övergår till väldigt onödiga funderingar. Typ som det här som jag satt och funderade över på bussen upp till Ålidhem imorse efter att jag fått stå och vänta 20 min i kylan. Varför görs medium i hårdhet på tandborstar när alla ändå köper soft? Vad är det för mening med det? Va? Är det för att folk ska komma hem och inse att de köpt fel och sedan gå och köpa en ny? Eller vad är poängen med det?

Sedan satt vi och diskuterade samiska nyheterna och teckenspråksnyheter idag. Ska du se teckenspråksnyheter så går de väl typ endast mitt på dagen har jag för mig? Och vad är grejen med teckenspråksnyheter? De kan väl texta? Eller?

Sedan till en lite mer seriös fundering.. När ni är osäker på något. Eller nervös över något. Till exempel om du ska skicka ett mail eller sms med något viktigt till någon som du egentligen inte vågar skicka till. Eller ringa till någon eller så. Brukar ni då snabbt skriva och klicka iväg det för att inte kunna ångra det sen? Jag gör så jämt! Lika läskigt varje gång..

Näe, nu ska ja strax gå och äta och sedan tänkte jag knopa ihop ett inlägg med lite bilder från det gångna året. Ska bli kul att se vad jag hittar. haha

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Du är inte ensam om att fundera på tandborstarna! Extra irriterande är det när man ska packa upp dom på ICA och alltid blandar ihop dom, varje gång, vilket resulterar i att man alltid köper fel!

2010-01-07 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0