Blondinbella, David Druid och "Mammas nya kille"-Bengt




(ursäkta de dåliga bilderna, tagna med min mobiltelefon)

Igår var jag omringad av kändisar! Uniaden var helt sjukt rolig och ni som inte kom dit missade verkligen något!

Klockan 12 igår föreläste Blondinbella i Aula Nordica, självklart var jag där och lyssnade. Om vi säger såhär. Jag blev väldigt positivt överraskad. Hon var ju en grym föreläsare och inte alls så som media brukar måla upp henne. Fick även svar på varför hon ibland skriver lite konstiga saker i bloggen som man reagerar på. Allt har en mening, om vi säger så!

I alla fall. Förutom den föreläsningen gick jag några rundor och pratade med en del företag. Främst praktikplats var det ju jag sökte men jag la även in några stötar om sommarjobb, bara i fall att!

Kvällen då.. Vi städade som sjutton i 1,5 timme och fick ihop allt. Sedan var det räserfart hem till Ellen för att byta om och åka tillbaka. Sedan mina vänner, var det bankett! God mat, gott sällskap och sjukt rolig underhållning gjorde kvällen till den bästa. Vi satt ner till bords i ungefär 3,5 timme, vilket kändes som en halvtimme. Jättekul verkligen! "Mammas nya kille" Bengt Strömbro (tror jag han hette) var toast master och höll liv i lådan. Projektgruppen hade även några uppvisningar, det var några tal och sedan som final kom stand up komikern David Druid och hade en show. Sjuuukt roligt! 22:30 ungefär var kalaset klart och det var dags för mig att leta mig till bussen eftersom den sista bussen hem gick 22:56. Väl i busshållplatsen träffade jag en brunmålad liten tjej som visade sig komma från gällivare. Haha. världen är liten!

Väl hemma var det bara att slänga sig i sängen, för trött var jag, ont hade jag.. men jag var så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0