Minisemestern över

Vi åkte till sundsvall igår på morgonen kl 7. Efter en korv i Ö-vik var vi på IKEA lagom till öppning. Gick ett varv och fick med oss det mesta, tog lunch (köttbullar såklart) och sedan rond II som blev något lättare. Efter att vi dumpat allt i bilen gick vi en sväng i Birsta Centrum och for sedan upp till stadium och sa hej till Sara. Efter det var fötterna, benen, ryggarna och ja, hela kroppen rätt slut på. Så då tog vi vårt pick och pack och körde in till Sundsvall för incheckning på Scandic. Efter en powernap gjorde vi oss i ordning för lite middag på stan. Hittade en kinesisk restaurang med trevlig personal så den fick det bli. Efter middagen beslutade vi oss för att gå på bio. Det blev Inception, som var sjuuuukt bra! Jag har aldrig varit med om att 2,5 h har gått så fort.. Var tog tiden vägen liksom? Jag kanske var i en dröm jag med?

Dagen efter, idag alltså, åt vi god hotellfrukost och checkade ut. Vi hade tänkt kolla shoppingen i Sundsvall centrum, men pga regn blev det inställt. Vi hade ju varken regnjacka eller paraply med oss. Istället styrde vi kosan mot Övik för fjällräven-outlet. När vi hade varit där i 2h var jag så sjukt less, F kunde dock lätt ha gått 2h till. Jag fick med honom tillslut som tur var. Han handlade ett par brallor och en scott-jacka. Jättefin!
När vi äntligen var på vägen igen kom vi på att vi skulle på Häggströms modehus i Lögdeå. Sagt och gjort. Vi åkte dit. Det var jag som ville dit, men även där fick jag slita med mig F för att få komma därifrån.

Väl hemma packade vi upp våra fynd (F hade shoppat mest) och sedan gjorde jag hemmagjord pizza. Efter två intensiva dagar av shopping var det skönt att vara hemma igen. Imorn bär det iväg till Holmsund för att hjälpa till att måla lite och på fredag kräftskiva i lse innan vi åker upp till no-mans-land.

Nu ska jag njuta av mina träningsvärk, för jag har börjat träna igen. Jihoo så duktig jag är!

På återseende! (säger man så när man skriver?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0