lilla lilla söta lovis,

jag ville egentligen aldrig åka hem!

Jag, Pia och Adrian var och hälsade på Emma och lilla Lovis nu i eftermiddag. Gudarns så söt liten flicka! Adrian var en riktig bamsebebis i jämförelse med henne. Hon var så liten och så söt!
Det är så härligt att mina kompisar skaffar barn så jag har några att leka med, och låna. Det är så bra att man kan låna och lämna tillbaka, i alla fall ett tag till.

När man ser på både Pia och Emma och hör deras historier känner jag mig inte ett dugg rädd för den dagen det ska bli min tur. Det låter ju lätt som en plätt och helt underbart. Hoppas de inte har förskönat historierna för mina öron för att de gärna vill att deras barn ska få fler lekkamrater snart bara.

Nu, bara för att avrunda kvällen ordentligt, ska jag se Livet på BB. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0