Första dagen på mitt nya liv

Ja, eller i alla fall första dagen på praktiken. Jag är så grymt nöjd med mitt val av praktikplats. Egentligen var det praktikplatsen som valde mig, och det känns om möjligt ännu bättre!

Det låter sjukt intressant och riktigt roligt och jag längtar till morgondagen då jag får gå dit igen. Förstår ni hur bra jag trivs? Det är så härligt att känna att man valt rätt yrke. I alla fall som det känns nu!

Ikväll har jag haft finbesök av Emma och lilla Lovis. Lilla lilla söta lovis! Jag bjöd på cupcakes och sedan gav jag bort lite kantareller. heh. Jag känner mig rätt snäll!

Jag har kommit på en sak angående min före detta onda mage. Det måste ha varit för att jag inte trivdes på mitt förra jobb. Stressen och ångesten jag hade många ggr när jag skulle dit gjorde min stackars mage illa. Efter det att jag åkte utomlands, tog det lugnare med jobb, fick nytt jobb och sedan också praktik. Det måste bara ha gjort att jag mår så mycket bättre. Jag känner mig gladare också, och starkare. Och det känns så himla bra!

Nu ska jag gå isäng så att det blir morgondag någon gång! :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

:)))))

2010-08-31 @ 18:45:51
Postat av: mamsen

:))))

2010-08-31 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0