Den kommande semestern

Jag har precis bokat in oss för en hotellnatt i Sundsvall. Det blir Ikea, shopping, hotellfrukost.. Kan det bli bättre? Det blir våran minisemester i år. Sedan lutar det åt hjortronplockning i ickelandet, vilket inte alls känns lika roligt men tydligen mer eller mindre ett tvång. Jag återkommer till det.

Helgen har i alla fall varit bra. Utgång igår på TC, träffade mycket folk och fick sjukt ont i fötterna. Men det var lätt värt det. :)

I eftemiddag fick jag lite extra energi (måste ha varit vinet igår) och for och tränade. Första gången på typ 4 månader, men ack så behövligt. Det var riktigt skönt och nu känner jag att jag har kraften och energin att klara 5 kg down. Eller det är målet i alla fall, så jag kommer i alla mina jeans igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0