Beslutsångesten är över

nu är de beställda. Jag gick efter mammas råd om blåbärsskogen och tog ett par snygga svarta Hunter!
Nu är det bara att hålla tummar och tår att storleken passar, och jag LÄNGTAR tills de kommer. Tror de kommer va helt perfekta nu i höst/slaskvinter. Jippii!


Bild: eshoes.se

Jag måste förästen ge ett extra + till just eshoes.se. Superbra service, verkligen. Jag mailade dem och frågade lite om de vita förut. Fick svar jättefort och blev erbjuden att sättas upp på en väntelista tills dom kommer in igen. Fick även hjälp med storlek och liknande. Snabba svar, det gillas!

Kommentarer
Postat av: Erica

Riktigt snygga! :)

2010-08-13 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0