Allstar

I helgen var det utgång som gällde. Eftersom jag och Charlotte har pratat länge om att gå ut tillsammans så tog vi nu äntligen tag i saken, drack smultronkyssar och vin och begav oss sedan till Allstar.

Supertrevlig helg och jag hade till och med turen att få sällskap av en trevlig kille hem sedan. Nu låter det som att jag fick med mig någon hem och att F har all anledning att vara arg på mig. Men så är det såklart inte. Det var bara så att vi råkade bo nästan grannar och att jag inte ville gå hem själv. Vad kunde inte vara bättre än lite sällskap? Perfekt tyckte jag!

Nu är jag på jobbet och det är liiiite mer att göra än förut i sommar. Idag började en del komma tillbaka från sina semestrar och det tycker jag är kul. Liv och rörelse, det gillar vi!
Jag jobbar min sista vecka nu för att sedan få ungefär 3 veckor ledigt innan praktiken börjar. Känns riktigt skönt det med, särskilt nu när vädret börjar bli lite bättre.

Nej nu ska jag ta och jobba lite igen, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0