Skoldag och tandläkare

Jaha, då var man tillbaka i skolbänken då. Leadership, är säkert roligt om man får läsa det på svenska. Eller ha en lärare som inte är så nervös att han missar och uttalar ord fel. Men visst, han kan bli bättre.. Det är vad vi hoppas på iaf. Dagens introduktion tog 15 min, sedan hade vi vår första föreläsning som blev klar 1h tidigare än beräknad. Men det tackade jag för, då hann jag ner på stan för att fixa en julklapp till bror från mamma. Jag hann även hem och äta innan jag var tvungen att köra till Vännäs för tandläkaren. Och gissa om jag blev glad när hon sa att jag inte hade några hål. Weeehoo! (Nog för att jag bara haft 2 hål i hela mitt liv, men ändå!)

Nu har jag just varit på affären och köpt det sista till smörgåstårtan jag ska slänga ihop ikväll när jag kommer hem. Fredrik fyller ju år imorn! Eftersom jag lix var i vännäs passade jag på att åka hem till mamma och pappa där jag sitter nu för att äta middag. Fredrik stannade hemma, så han får värma rester.. haha, synd för han! Här blir det nåt kött med kantarellsås eller liknande skulle jag gissa. Det är vad som står och tinar på bänken iaf!

Förästen måste jag skryta om mig själv. Jag har nämligen köpt alla julklappar, slagit in alla julklappar och det som återstår nu är rimmen! Jag känner mig så duktig faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0