Nattjobb

Jag jobbade inatt, och har just vaknat nu. Jag måste säga att det faktiskt var roligt att vara tillbaka på jobbet, och ännu roligare blev det när två tanter säger till mig "Nej, men är det Malin? Det var länge sedan du var här!". Då känner jag att jag gjort ett bra jobb! Jag menar, av alla som springer där dag ut och dag in så kommer de fortfarande ihåg mig OCH mitt namn efter att jag inte varit där på 3 månader.. Jätteroligt tycker jag!

Nu har jag nyss vaknat, för sisådär 30 min. Planen är att gå ut på TC ikväll eftersom min klass har sittning där. Vi är några stycken som inte ska gå på själva sittningen men som ska gå på eftersläppet. Jag hann ju bland annat inte köpa biljett till själva sittningen eftersom jag inte var hemma då de släpptes. Men jag tror eftersläppet blir nog så bra, det är ju bara maten vi missar. Men jag har ju kvar smörgåstårta här hemma eftersom F åkte till lycksele i helgen, så det går nog ingen nöd på mig ändå!

Näe, dags att ta tag i duschningen nu kanske. Men först ska jag läsa ut "New Moon", den är SÅ bra. Jag längtar efter att få se filmen nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Längtar också till "New moon"! :) Vet du, tänkte höra om du har någon möjlighet att hjälpa mig med att ändra header på min blogg kanske? :) Jag är ssååå sämst!

2009-11-09 @ 21:48:04
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0