Nattjobb

Jaha, nu är jag på jobbet. Jag har försökt göra lite skolarbete men jag har inte riktigt motivationen till det. Så det fick lov att bli lite dator istället. Jag har även med mig en bok, den tredje i Twilight-serien. Sååå bra! Har även köpt biljetter till mig Fredrik och Frida till New Moon som vi ska gå och se på söndag. Det kommer bli huur bra som helst, och jag längtar som tusan!

Fredriks kommentar när jag frågade om han ville följa mig och Frida på bio var:
- Ska JAG se den med ER?
Jaa tyckte jag, jag är hans kompis och frida är min kompis.. Det blir ju perfekt! :) Hur som helst så ville han i alla fall följa med och det var tur, annars hade jag fått höra "Jag vill ju också se den filmen" flera veckor framöver. Trots att jag fick tvinga honom till att se Twilight. Han trodde det var en töntig tjejfilm. Hur han nu kunde ha fått för sig det har jag ingen aning om. Men han blev glatt överraskad iaf! Jag längtar redan till filmen kommer ut på boken jag läser nu, men det lär ju dröja..

Annars då, den 4/12 ska vi på Bodaborg i skeå. weii! Med Fredriks jobb dock, men jag har ju Erica att hänga med som tur är. Vi "fruar" håller ihop, och vi kommer lätt vara bäst på Bodaborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0