Fredriks födelsedag i ord

Japp, vi tar det från början. Jag erbjuder F fika på säng innan jag ska dra iväg på skolan. Han tackar Nej (!?) och jag får en smärre chock. Hur han någon tacka nej till frukost på säng? Senare på kvällen när han får frågan av Mamma om han fick frukost på säng imorse svarar han nej, och när jag påminner honom om att han tackade nej till det så förstår han ingenting. Mest troligt pratade han i sömn på morgonen.. Synd för han! hah

Min dag i skolan är det inte så mkt att säga om. En 2h föreläsning som bara blev 1,5h. Spännande..

Sedan kom kvällen, men inget lyckselefrämmande. Deras förlust, mer smörgåstårta till oss! Björn kom förbi och sedan också min Mamma och Pappa. Smörgåstårtan blev nog ganska bra för nu är den snart slut. Skickade även med en bit till lillebror som kommer hem idag.

Idag är det inte så jättemkt planerat för mig. Jag ska och träna kl 12-13 och sedan röra mig mot vännäsby hade jag tänkt. Lillebror kommer hem runt 16 så jag hade tänkt hinna träffa han lite innan jag måste lägga mig och sova för att kunna jobba inatt. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan hålla mig så pass vaken att jag kan plugga lite. Men vi får allt se hur det blir med det. Ska faktiskt bli roligt att komma tillbaka till jobbet, jag har saknat det. Inte mkt, men lite! :)

Nu skulle F ha varit påväg till tandläkaren, men eftersom hans dumma telefon inte ringde imorse så vaknade han lite för sent för att hinna stressa iväg dit på ett säkert sätt. Så det fick bli ändring av tid till i Januari, men det spelar nog ingen roll.

Näe, dags för frukost tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0