Alice dop

I helgen har vi varit i Norsjö på Alice dop. Jättemysigt och jättetrevligt måste jag säga! Vi sov över också, och fick leka lite med Alice storasyster Inez. Troligtvis världens sötaste barn de där två. Inez blev Fredriks nya idol, ett riktigt charmtroll, och trots sina inte fyllda 2 år är jag så imponerad av hennes språk och kunskap. Hon är så härlig! Här kommer i alla fall lite bilder från helgen:



Familjen. Robin, Inez, Sara och Alice



Min farmor och farfar försökte lugna ner Inez i kyrkan. Hon sprang mest fram och tillbaka och sa "klara färdiga gååå"..



Då Alice var glad fick jag äran att leka lite!



Och Fredrik passade på att mysa med Inez så fort han fick chansen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0