vilken liten skitbil

Ibland är det inte svårt att reta upp mig. Och just det här har en liten skitbil lyckats med. Fan!

När jag kom hem i lördag natt efter att ha hämtat Fredrik så stod det en bil på min parkeringsplats. Jag blir förbannad. Det är liksom en elstolpe där och han hade trängt sig in mellan två andra bilar fastän det fanns flera andra platser att ställa sig på. Det här är någonting jag kan bli otroligt förbannad över.. Så jag går argt upp och skriver en lapp och sätter på framrutan i hopp om att idioten som parkerat där ska förstå sitt misstag och aldrig ställa sig där igen..

Tror ni det fungerade?

Näe, den lilla skitbilen står fortfarande kvar, och nu är det måndag. WTF? Jag menar, ställer man sig på en parkeringsplats med elstolpte förstår man väl att den kan vara hyrd? Och då ser man väl till att inte stå där så länge? Eller? Jag har lust att dra nycklarna i sidan på den där bilen. Men det är tur jag kan vara aningens förnuftig ibland också. Men det här gjorde min måndag inte till nån bra start på veckan. BLÄ!

Nu ska jag strax cykla upp till skolan och möta upp Anna. Vi ska prata lite med våran studievägledare för att veta lite hur terminerna ser ut nästa år. Vilka datum och sådär. Och sen ska vi ta reda på hur tillgodoräkningen fungerar inför hösten. Shit vad jag är peppad alltså. Det här kommer bli huuuur bra som helst! Det enda som är viktigt för oss att göra nu, förutom det där och söka CSN för sommarn är att bestämma var vi ska fara, eller om vi helt enkelt bara beställer resa till och från Thailand och utgår därifrån. Skulle gissa att det kan bli billigast så faktiskt.

Nej nu måste jag väcka upp valrossen och sen måste ja ta mig iväg. Hoppas ni får en bra dag, och Frida.. sen ska vi svettas! heh

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jag har hört om en som parkerade fel (eller ok det var jag, jag kan inte ljuga) som blev uppringd av den som ägde parkeringsplatsen...man kan tydligen kolla bilregistret vem som äger bilen..ring o skäll :)

2009-05-04 @ 17:07:53
Postat av: Anonym

Valross hit och valross dit, lax hit och lax dit, sånt är livet!

2009-05-04 @ 17:37:30
Postat av: Anna

Valross hit och valross dit, lax hit och lax dit, sånt är livet!

2009-05-04 @ 17:37:48
Postat av: Maddie

Haha, hur såg bilen ut, liten och röd? Kan vara en som var på fest hos min kompis där :P

2009-05-05 @ 21:00:25
URL: http://maddelutten.blogg.se/
Postat av: Maddie

Haha, då var det säkert den bilen! Ajabaja, ska hälsa din granne att hon måste säga till dem som kommer med bil till henne att ställa sig någon annanstans :)

2009-05-06 @ 23:08:58
URL: http://maddelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0